مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت تولید و توسعه سرب و روی ایرانیان برگزار شد

” فتوسا ” دومین عرضه اولیه سال ۱۴۰۰ با پشتوانه اوراق تبعی
می 17, 2021
سهامداران بیانیه دادند
جولای 5, 2021

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت تولید و توسعه سرب و روی ایرانیان برگزار شد

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت تولید و توسعه سرب و روی ایرانیان «سهامی عام» صبح روز یکشنبه مورخ 1400/04/06 در محل گروه صنعتی و معدنی زرین و با حضور 69/23 درصد صاحبان سهام (اصالتاً، ولایتاً، وکالتآً و یا به نمایندگان ایشان) برگزار شد.

این جلسه با تلاوت قرآن و انتخاب اعضای هیئت رئیسه جلسه و قبول سمت از سوی حسین سلیمی (نماینده گروه صنعتی و معدنی زرین خاورمیانه) به‌عنوان رئیس جلسه، حسین جوادی (نماینده بنیاد نیکوکاری جمیلی) به‌عنوان ناظر جلسه، امیرپرویز فرزان (نماینده شرکت سرمایه‌گذاری صنعت و معدن اعتماد ایرانیان) به‌عنوان ناظر جلسه و تورج نصیری (منشی جلسه) بر اساس ماده 101 لایحه اصلاحی قانون تجارت و نیز با حضور منصور شمس احمدی (عضو هیئت مدیره و مدیرعامل موسسه حسابرسی شاهدان، نماینده حسابرس و بازرس قانونی) و مطهره محمود آقائی (نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار تهران) آغاز شد.

ابتدای جلسه، فهرست اسامی شرکت‌کنندگان حاضر در جلسه و حضور اکثریت قانونی صاحبان سهام توسط هیئت رئیسه بررسی و احراز گردید.

در ادامه، گزارش هیئت مدیره، حسابرس و بازرس قانونی در خصوص عملکرد سال مالی 1399 به سمع و نظر حاضرین رسید و در خصوص تصویب صورت‌های مالی سال مالی منتهی به 1399/12/30، معاملات مشمول ماده 129 اصلاحیه قانون تجارت و تقسیم سود، تصمیماتی اتخاذ گردید.

پس از انتخاب اعضای هیئت مدیره، پاداش ایشان برای سال مالی 1399 مصوب و حق حضور هریک از اعضای غیرموظف هیئت مدیره نیز تعیین گردید.

در ادامه این جلسه همچنین، حسابرس مستقل و بازرس قانونی اصلی و علی‌البدل سال مالی 1400 و نیز روزنامه کثیر‌الانتشار جهت درج آگهی‌های شرکت انتخاب شدند.

طی این جلسه، گزارش هیئت مدیره به مجمع توسط مدیر عامل شرکت و سپس گزارش حسابرس و بازرس قانونی شرکت در خصوص عملکرد سال مالی منتهی به 1399/12/30 مطرح گردید.

در پایان، صورت‌های مالی از جمله صورت سود و زیان، وضعیت مالی و جریان‌های نقدی مجموعه برای سال مالی منتهی به 1399/12/30 مورد تصویب مجمع قرار گرفت و در ادامه، موسسه حسابرسی شاهدان به‌عنوان بازرس اصلی و حسابرس مستقل و موسسه حسابرسی ارقام نگر آریا  به عنوان بازرس علی‌البدل برای سال مالی 1400 انتخاب شدند.